Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

  ακομα και τα πουλια ξερουν ν'αγαπουν....




ποια ειναι αληθεια η πιο τρυφερη λεξη που εχεις ακουσει ποτε;;
η πιο αληθινη;;
ποτε εξεφρασες αυτο που ενιωσες ,ακριβως οπως το ενιωσες χωρις να φοβηθεις την απορριψη ή ισως και τον χλευασμο;;
ποτε θυμηθηκες για τελευταια φορα οτι εισαι ανθρωπος ;;
οτι εχεις αδυναμιες,παθη....
οτι κανεις λαθη..;

η πιο παρεξηγημενη λεξη................
Σ ΑΓΑΠΩ
ψευτικη πολλες φορες, ανουσια τις περισσοτερες...
πολλες φορες αλλα λεμε και αλλα εννοουμε...
αναλογησου τις φορες που ειπες Σ ΑΓΑΠΩ χωρις στην πραγματικοτητα να το εννοεις...
εννοουσες....ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ...
ποσες φορες ειπες ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ και εννοουσες....ΣΕ ΘΕΛΩ...
ποσες ειπες ΣΕ ΘΕΛΩ ενω απλα δεν ειχες αλλα περιθωρια επιλογης...

Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
λες;;;;
Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που εισαι διπλα μου;;
Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που μοιραζεσαι το ταξιδι σου μαζι μου;;
Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που με νοιαζεσαι;;
Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ που μ αντεχεις;;;

Για μενα το μεγαλυτερο αμαρτημα ειναι η ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ....

Και ''ουδεις αχαριστοτερος του ευεργετηθεντος''!!!!

3 σχόλια:

  1. μου αρεσει να λεω σ αγαπω οταν το νιωθω!!!
    ενα ευχαριστω παντα πρεπει να λεγεται αρκει να βγαινει απο καρδια!!
    ποιος την μπορει την αχαριστια ψυχη μου;;;
    ελα ομως που υπαρχει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βανέσσα καλησπέρα και να είσαι καλά...
    Καλή κυριακή.
    Σε είδα από το Youtube εχεις κανάλι και έχω.
    Αν θες τεχνική βοήθεια για ο μπλόγκ σου μην διστάσεις...πάντα αφιλοκερδώς για τους φίλους μπλόκερ.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή